Сторінки

пʼятницю, 27 березня 2020 р.

Завдання під час карантину для учнів 8-В класу

31.03.20

1. Повторити §54
2. Робота в зошиті:
Завдання №1

  • Заповнити таблицю (підручник ст.232). Зробити висновки.
Завдання №2

  • Дати відповідь на запитаня:
    • До чого призводить невпинне збільшення населення у світі?
    • До чого призводить стрімке зменшення населення в Україні?

03.04.20

1. Повторити §55
2. Робота в зошиті:

Дати відповідь на запитання №2 ( підручник ст.237). Зробити висновки.


07.04.20

1. Опрацювати §56
2. Робота в зошиті:

    Користуючись атласом ст. 38-40 дати відповідь на запитання:

  • Назвати п'ять країн з найбільшою чисельністю населення
  • Визначити області України з найвищим та найнижчим показниками смертності
  • Визначити області України з найвишим та найнижчим показниками народжуваності

10.04.20

1. Опрацювати §57
2. Робота в зошиті:

    Скласти таблицю "Позитивні й негативні наслідки трудової міграцції з території України".

14.04.20

1. Опрацювати §58
2. Робота в зошиті:
Практична робота 11(ст. 251,252 підр.) , користуючись таблицями на ст.252


17.04.20

1. Опрацювати §59

2. Виконайте підсумковий тест з теми "Демографічні процеси та статево-віковий склад населення України та світу" за посиланням

3. Перегляньте відео за посиланням, про густоту населення, територіальні відмінності густоти населення у світі (до 6 хв. 04 с)

4. Перегляньте відео за посиланням, про густоту населення, територіальні відмінності густоти населення в Україні (до 4 хв. 20 с.) 

5. За посиланням ознайомтеся з загальною чисельністю населення України, картосхемою та виділіть найбільш густотозаселені на найменшгустозаселені області. Запишіть їх у зошит. 


  21.04.20
1. Опрацюйте § 60

2. Робота в зошиті

1)  Занотуйте в зошит поняття «Система розселення».
2)  Що є основою для поділу населених пунктів на міські і сільські?
3)  Випишіть області України, в яких найбільший відсоток міського населення.
4)  Користуючись  підручником  складіть класифікацію міст :
  •  За кількістю населення
  •  За функціями, які вони виконують.




 24.04.20
1. Опрацюйте § 61

2. Робота в зошиті

1)  Занотуйте в зошит поняття «Урбанізація», «Міська агломерація»
2)  В яких областях України спостерігається найвищий та найнижчий рівень урбанізації?
3)  Назвати найбільші агломерації світу.




28.04.20


1.     Перегляньте відео за посиланням, про процеси урбанізації в світі
2.     Перегляньте відео за посиланням, про урбанізацію в Україні і світі
3.  Опрацюйте параграф 62 підручника та опорні схеми за посиланням 
4. Користуючись картою атласу, Інтернет-ресурсами, назвіть міста-мультимільйонники кожного з регіонів світу. Які з цих міст є столицями держав? Визначте, у яких регіонах і країнах світу найбільше міст-мультимільйонників. Чим це можна пояснити? Відповідь оформіть письмово у зошиті.




05.05.20


1.  Опрацюйте параграф 63 підручника та опорні схеми за посиланням https://drive.google.com/open?id=1eYJxzC65Wjlq6nT98fUoY0PEdAPQi9ll
 2.     Перегляньте відео про національний та етнічний склад населення світу до 4 хв. 33 с. https://www.youtube.com/watch?v=gbZ-XZva8Fs




08.05.20

 1.  Опрацюйте § 64, 65 підручника                                                                          



12.05.20

   1.  Опрацюйте  § 66 підручника.                                                                             
   2.Підготуйтеся до семистрової контрольної роботи по  § 54 -66                         
   Контрольна робота буде виставлена на блозі 15.05.20 з 9 до 10 години, за цей час ви повинні зробити роботу і надіслати мені .                                               



15.05.20

Контрольна робота


  I рівень (одне питання - 0,5 балів)                                                                                                   Виберіть одну правильну відповідь
1.
Як розрахувати природний приріст населення?
А. Народжуваність + Смертність.
Б. Народжуваність – Смертність.
В. Народжуваність ∙ Смертність.
Г. Смертність – Народжуваність.

2.
Що таке «старіння нації»?
А. Зростання тривалості життя в країні.
Б. Відтік людей працездатного віку за кордон.
В. Зростання частки людей літнього віку.
Г. Більш пізній вихід людей на пенсію.

3.
Що спільного мають Чернігівська, Херсонська та Миколаївська області?
А. Мають низький рівень густоти населення.
Б. Мають вихід до моря.
В. Є прикордонними областями.
Г. Є моноетнічними областями.

4.
Яке твердження про населення України є правильним? 
А. Україна – багатонаціональна держава.
Б. Русини живуть на кордоні з Росією.
В. Найбільшою формою міського розселення в Україні є мегаполіс.
Г. Більшість населення України проживає в селищах міського типу та селах.

5.
Яка область України вирізняється найбільшим рівнем густоти населення?
А. Київська.
Б. Дніпропетровська.
В. Львівська.
Г. Донецька.

6.
Що є основною ознакою міста в усіх країнах світу? 
А. Характер будівель у населеному пункті.
Б. Розгалужена соціальна інфраструктура.
В. Характер зайнятості населення.
Г. Екологічний стан середовища.


  II рівень ( одне питання - 1 бал)                                                                                                      Виберіть три правильні відповіді
7.





Які риси притаманні для механічного руху населення України?
1. Перевищення смертності над народжуваністю.
2. Від’ємне сальдо міграцій.
3. Відтік працездатного населення у східні частини країн.
4. Маятникові міграції в міських агломераціях.
5. Відтік частини населення  міст у передмістя.
6. Внутрішні міграції з півдня на північ країни.
7. Депопуляція.

8.
Які характерні риси властиві процесу урбанізації?
1. Зростання частки сільського населення.
2. Зростання частки міського населення.
3. Концентрація населення в невеликих містах.
4. Концентрація населення у великих містах.
5. Утворення міських агломерацій.
6. Концентрація господарства у невеликих містах.
7. Зменшення частки міського населення.
9.
Які заходи вживають високорозвинені країни, проводячи свою демографічну політику ?
1. Надання відпустки для догляду за дитиною.
2. Виплата коштів на утримання однієї дитини та штраф за другу дитину.
3. Першочергове право на одержання квартири родинам з дітьми.
4. Збільшення шлюбного віку.
5. Щомісячні виплати на дитину.
6. Обмеження кількості дітей, яких дозволено мати родині.
7. Безкоштовне влаштування дитини в дитячий садок, якщо вона одна в родині.


III рівень ( одне питання 1,5 бала)                                                                                                                                                
10.

Визначте правильну послідовність.
Розмістіть регіони світу в порядку зменшення їх чисельності.                                              
А. Африка.
Б. Англо-Америка.
В. Азія.
Г. Європа.


11.
Установіть відповідність між країнами та світовими релігіями, які сповідує переважна частка їхнього населення.
1. Бразилія, Італія.
2. Туреччина, Єгипет.
3. Україна, Греція.
4. Японія, Китай.
А. Християнство католицтво.
Б. Християнство протестантизм
В. Християнство православ’я.
Г. Мусульманство (іслам).
Д. Буддизм.

 IV рівень ( одне питання - 3 бали)                                                                                                                                 
12. Дайте відповідь на питання. Що таке густота населення? Поясніть причини неоднакової густоти населення в світі та на території України.




Відповідь на контрольну роботу з географії

I рівень (одне питання 0,5 балів)
1.     Б
2.     В
3.     А
4.     Б
5.     Г
6.     В

II рівень (одне питаня 1 бал)
7.     2 ,4 ,5
8.     2 ,4 ,5
9.     1, 3, 5

III рівень (одне питаня 1,5 балів)
10.                       В, А, Г, Б
11.                       1 – А, 2 – Г, 3 – В, 4 – Д


IV рівень (3 бали)




                            19.05.20                          

  1.  Опрацюйте § 67 підручника  



                       22.05.20                          

1.  Опрацюйте § 68 підручника                                                            

                                                        


Роботу надіслати на електронну адресу heliverlidia@gmail.com або мені на вайбер. Файли називати вашим прізвищем та ім'ям.

Немає коментарів:

Дописати коментар