31.03.20
1. Повторити §542. Робота в зошиті:
Завдання №1
- Заповнити таблицю (підручник ст.232). Зробити висновки.
Завдання №2
- Дати відповідь на запитаня:
- До чого призводить невпинне збільшення населення у світі?
- До чого призводить стрімке зменшення населення в Україні?
03.04.20
1. Повторити §55
2. Робота в зошиті:
Дати відповідь на запитання №2 ( підручник ст.237). Зробити висновки.
07.04.20
1. Опрацювати §56
2. Робота в зошиті:
Користуючись атласом ст. 38-40 дати відповідь на запитання:
- Назвати п'ять країн з найбільшою чисельністю населення
- Визначити області України з найвищим та найнижчим показниками смертності
- Визначити області України з найвишим та найнижчим показниками народжуваності
2. Робота в зошиті:
Користуючись атласом ст. 38-40 дати відповідь на запитання:
- Назвати п'ять країн з найбільшою чисельністю населення
- Визначити області України з найвищим та найнижчим показниками смертності
- Визначити області України з найвишим та найнижчим показниками народжуваності
10.04.20
1. Опрацювати §57
2. Робота в зошиті:
Скласти таблицю "Позитивні й негативні наслідки трудової міграцції з території України".
2. Робота в зошиті:
Скласти таблицю "Позитивні й негативні наслідки трудової міграцції з території України".
14.04.20
1. Опрацювати §58
2. Робота в зошиті:
Практична робота 11(ст. 251,252 підр.) ,
користуючись таблицями на ст.252
2. Робота в зошиті:
Практична робота 11(ст. 251,252 підр.) ,
користуючись таблицями на ст.252
17.04.20
1. Опрацювати §59
2. Виконайте підсумковий тест з теми "Демографічні процеси та статево-віковий склад населення України та світу" за посиланням
3. Перегляньте відео за посиланням, про густоту
населення, територіальні відмінності густоти населення у світі (до 6 хв. 04 с)
4. Перегляньте відео за посиланням, про густоту
населення, територіальні відмінності густоти населення в Україні (до 4 хв. 20
с.)
5. За посиланням ознайомтеся з загальною чисельністю населення України, картосхемою та
виділіть найбільш густотозаселені на найменшгустозаселені області. Запишіть їх
у зошит.
1. Опрацювати §59
2. Виконайте підсумковий тест з теми "Демографічні процеси та статево-віковий склад населення України та світу" за посиланням
3. Перегляньте відео за посиланням, про густоту населення, територіальні відмінності густоти населення у світі (до 6 хв. 04 с)
4. Перегляньте відео за посиланням, про густоту населення, територіальні відмінності густоти населення в Україні (до 4 хв. 20 с.)
5. За посиланням ознайомтеся з загальною чисельністю населення України, картосхемою та виділіть найбільш густотозаселені на найменшгустозаселені області. Запишіть їх у зошит.
21.04.20
1.
Опрацюйте § 60
2. Робота
в зошиті
1) Занотуйте в зошит поняття «Система розселення».
2) Що є основою для поділу населених пунктів на міські і сільські?
3) Випишіть області України, в яких найбільший відсоток міського населення.
4) Користуючись підручником складіть класифікацію міст :
- За кількістю населення
- За функціями, які вони виконують.
24.04.20
1. Опрацюйте § 61
2. Робота в зошиті
1) Занотуйте в зошит поняття «Урбанізація», «Міська агломерація»
2) В яких областях України спостерігається найвищий та найнижчий рівень
урбанізації?
3) Назвати найбільші агломерації світу.
28.04.20
1.
Перегляньте відео за посиланням, про процеси урбанізації
в світі
2.
Перегляньте відео за посиланням, про урбанізацію в
Україні і світі
3. Опрацюйте параграф 62 підручника та опорні схеми за
посиланням
4. Користуючись
картою атласу, Інтернет-ресурсами, назвіть міста-мультимільйонники кожного з
регіонів світу. Які з цих міст є столицями держав? Визначте, у яких регіонах і
країнах світу найбільше міст-мультимільйонників. Чим це можна пояснити?
Відповідь оформіть письмово у зошиті.
05.05.20
1. Опрацюйте параграф 63 підручника та опорні схеми за
посиланням https://drive.google.com/open?id=1eYJxzC65Wjlq6nT98fUoY0PEdAPQi9ll
2. Перегляньте відео про національний та етнічний склад
населення світу до 4 хв. 33 с. https://www.youtube.com/watch?v=gbZ-XZva8Fs
08.05.20
1. Опрацюйте § 64, 65 підручника
12.05.20
1. Опрацюйте § 66 підручника.
2.Підготуйтеся до семистрової контрольної роботи по § 54 -66
Контрольна робота буде виставлена на блозі 15.05.20 з 9 до 10 години, за цей час ви повинні зробити роботу і надіслати мені .
15.05.20
Контрольна робота
I рівень (одне питання - 0,5 балів) Виберіть одну правильну відповідь
1.
|
Як розрахувати природний приріст населення?
А. Народжуваність +
Смертність.
Б. Народжуваність –
Смертність.
В. Народжуваність ∙
Смертність.
Г. Смертність –
Народжуваність.
|
||
2.
|
Що таке «старіння нації»?
А. Зростання
тривалості життя в країні.
Б. Відтік людей
працездатного віку за кордон.
В. Зростання частки
людей літнього віку.
Г. Більш пізній вихід
людей на пенсію.
|
||
3.
|
Що спільного мають Чернігівська, Херсонська та
Миколаївська області?
А. Мають низький
рівень густоти населення.
Б. Мають вихід до
моря.
В. Є прикордонними
областями.
Г.
Є моноетнічними
областями.
|
||
4.
|
Яке твердження про
населення України є правильним?
А. Україна – багатонаціональна держава.
Б. Русини живуть на
кордоні з Росією.
В. Найбільшою формою міського розселення в Україні
є мегаполіс.
Г. Більшість населення України проживає в селищах міського типу та селах.
|
||
5.
|
Яка область України вирізняється найбільшим рівнем густоти населення?
А. Київська.
Б. Дніпропетровська.
В. Львівська.
Г. Донецька.
|
||
6.
|
Що є основною ознакою
міста в усіх країнах світу?
А. Характер будівель у населеному пункті.
Б. Розгалужена
соціальна інфраструктура.
В. Характер зайнятості
населення.
Г. Екологічний стан середовища.
|
||
II рівень ( одне питання - 1 бал) Виберіть три правильні відповіді
7.
|
Які риси притаманні для механічного руху
населення України?
1. Перевищення
смертності над народжуваністю.
2. Від’ємне сальдо
міграцій.
3. Відтік
працездатного населення у східні частини країн.
4. Маятникові міграції
в міських агломераціях.
5. Відтік частини
населення міст у передмістя.
6. Внутрішні міграції
з півдня на північ країни.
7. Депопуляція.
|
|||
8.
|
Які
характерні риси властиві процесу урбанізації?
1. Зростання частки
сільського населення.
2. Зростання частки
міського населення.
3. Концентрація
населення в невеликих містах.
4. Концентрація
населення у великих містах.
5. Утворення міських
агломерацій.
6. Концентрація
господарства у невеликих містах.
7. Зменшення
частки міського населення.
|
|||
9.
|
Які заходи
вживають високорозвинені країни, проводячи свою демографічну політику ?
1. Надання відпустки
для догляду за дитиною.
2. Виплата коштів на
утримання однієї дитини та штраф за другу дитину.
3. Першочергове право
на одержання квартири родинам з дітьми.
4. Збільшення шлюбного
віку.
5. Щомісячні виплати
на дитину.
6. Обмеження кількості
дітей, яких дозволено мати родині.
7. Безкоштовне влаштування дитини в дитячий садок, якщо вона одна в родині. |
|||
III рівень ( одне питання 1,5 бала)
10.
|
Визначте
правильну послідовність.
Розмістіть регіони світу в порядку зменшення їх чисельності.
А. Африка.
Б. Англо-Америка.
В. Азія.
Г. Європа.
|
|||
11.
|
Установіть
відповідність між країнами та
світовими релігіями, які сповідує переважна частка їхнього населення.
|
|||
1.
Бразилія, Італія.
2.
Туреччина, Єгипет.
3.
Україна, Греція.
4.
Японія, Китай.
|
А. Християнство
католицтво.
Б.
Християнство протестантизм
В.
Християнство православ’я.
Г.
Мусульманство (іслам).
Д.
Буддизм.
|
|||
IV рівень ( одне питання - 3 бали)
12. Дайте відповідь на питання. Що таке
густота населення? Поясніть причини неоднакової густоти населення в світі та на
території України.
Відповідь на контрольну
роботу з географії
I рівень (одне питання 0,5 балів)
1. Б
2. В
3. А
4. Б
5. Г
6. В
II рівень (одне питаня 1 бал)
7. 2 ,4 ,5
8. 2 ,4 ,5
9. 1, 3, 5
III рівень (одне питаня 1,5 балів)
10.
В,
А, Г, Б
11.
1
– А, 2 – Г, 3 – В, 4 – Д
IV рівень (3 бали)
19.05.20
Немає коментарів:
Дописати коментар