Сторінки

пʼятницю, 27 березня 2020 р.

Завдання під час карантину для учнів 6-х класів


6А   30.03.20
6Б   30.03.20
6В   02.04.20

1. Опрацювати §43
2. Переглянути відео цунамі та відео припливів і відпливів
3. Робота в зошиті:
Завдання №1
  • Знайдіть географічний об'єкт на фізичній карті півкуль за координатами - 20°пд.ш., 47°сх.д. Назвіть його.
  • Визначте його походження.
  • Опишіть його географічне положення (біля якого материка розташований, чим омивається, приблизна видовженість у кілометрах)
Завдання №2
  • Задача №5 на ст.173 підручника

6А   02.04.20
6Б   01.04.20
6В   03.04.20

1. Опрацювати §44
2. Робота в зошиті:
Завдання
  • Використовуючи фізичну карту океанів, визначте, як на ній позначаються теплі та холодні течії.
  • Випишіть у два стопчики холодні і теплі течії.
  • За допомогою тексту підручника розгляньте роль течії у формуванні природних умов прибережних територій.
  • Скористайтеся фізичною картою океанів, щоб пояснити, чому на узбережжі Баренцового моря за полярним колом є незамерзаючий морський порт Мурманськ.

6А   06.04.20
6Б   06.04.20
6В   09.04.20


1. Опрацювати §45, 46
2. Перегляньте відеофрагменти:

3. Запишіть у зошит визначення понять: планктон, нектон, бентос
4. Дайте письмово відповідь на запитання: "Які природні багатства морів і океанів людина використовує для своїх потреб?"

6А   09.04.20
6Б   08.04.20
6В   10.04.20

1. Опрацювати §47
2. Перегляньте відеофрагменти:
3. Проаналізуйте рис.210 у підручнику ст.183, рис.212 ст.184
4. Робота в зошиті:
  1. Намалюйте у зошиті схему "Річкова система", "Річковий басей" ст.185 підр.(рис.215, 216)
  2. Запишіть у зошит визначення понять (рубрика "Запам'ятайте" ст.186 підр.)


6А   13.04.20
6Б   13.04.20
6В   16.04.20

1. Опрацювати §48
2. Перегляньте відеофрагменти:
3. Робота в зошиті
     Користуючись атласом (карта океанів) заповніть таблицю

Річка
Материк
До басейну якого океану відноситься




Головні річки країни

Ніл, Амазонка, Міссісіпі, Амур, Конго, Янцзи, Єнісей, Парана, Хуанхе, Волга, Конго, Меконг, Лена, Муррей, Об, Інд, Єфрат, Сирдар'я, Дунай, Колорадо.

4. За фізичною картою України визначте висоту витоку та гирла Південного Бугу і Дністра. Зробіть висновок, відповівши на запитання "Чому річка завжди тече від витоку до гирла?"

6А   16.04.20
6Б   15.04.20
6В   17.04.20

1. Опрацювати §49
2. Перегляньте відеофрагменти:
3. Попрацюйте з тренувальним тестом на освітній платформі "На урок"
Для цього, відкрийте посилання 
join.naurok.ua,
введіть код доступу 537503

можна перейти і за цим посиланням,
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=537503
(обов’язково вказуйте своє призвіще і ім’я повністю)

4. Робота в зошиті 
Дати відповідь на запитання 5, 6 на сторінці 195 підр.



6А  23.04.20
6Б  22.04.20
                 6В  23.04.20 - 24.04.20

1.Опрацювати § 50, 51

2. Робота в зошиті
Проведіть дослідження (ст. 202 підр.)
Тема "Гідрологічні особливості найближчої місцевої водойми та її використання"



6А  27.04.20
6Б  27.04.20
6В  30.04.20
1.                Опрацюйте §52
2.                Перегляньте відео за посиланням
3.                Запишіть у робочому зошиті визначення понять:
Льодовик – це …
Снігова лінія – це…
Морена – це …
4.                Дайте відповідь на питання (письмово):
·                     З чого утворюються льодовики та при яких умовах?
·                     Чому в екваторіальних та приполярних широтах висота снігової лінії різна?
5. Перегляньте відео за посиланням:
Переглянувши відео та використовуючи підручник,  дайте відповідь на питання:
·         Що називають айсбергами? Чим вони небезпечні?

·         Де утворюється багаторічна мерзлота? Чому мерзлоту називають багаторічною?




6А  30.04.20
6Б  29.04.20
6В  30.04.20
1. Опрацюйте  § 53 підручника 
2. Перегляньте відео-урок: – Підземні води

3. Виконайте у зошиті схему.
Види гірських порід залежно від пропускної здатності води

Водопроникні
Водотривкі

здатні пропускати воду

майже не пропускають воду

4. Виконайте у зошиті таблицю.
Типи підземних вод
Тип вод
Утворення
Ґрунтові

Міжпластові


5. Дайте короткі письмові відповіді на питання (2-3 речення).
а) Яку роботу в природі виконують підземні води?
б) Як люди використовують підземні води?
в) На які групи поділяються підземні води залежно від температури та мінералізації?

6. Підготуйтеся до підсумкового опитування за темою «Гідросфера».




6А  04.05.20
6Б   04.05.20
6В   07.05.20


Контрольна робота
1.  Найпотужнішою течією Світового океану є:
А Гольфстрім
Б течія Західних вітрів
   
В Перуанська
   
Г Південна Пасатна
2. Як називаються підземні води, що залягають суцільним шаром між двома шарами водотривких порід:
А верховодка   
Б міжпластові
   
В артезіанські
   
Г ґрунтові
3.Найбільше за площею водної поверхні озеро світу:
А Байкал      
Б
Верхнє     
В
Вікторія    
Г
Каспійське
4. До якої групи належать болота, які утворюються на берегах річок та озер та живляться підземними водами:
А верхові     
Б перехідні    
В низинні   
Г заболочена місцевість  
5. Установіть відповідність між назвами географічних об’єктів та належністю їх до певних частин гідросфери:
1. Амазонка                                      А затока
2.
Дрейка                                          Б течія
3.
Перська                                        В океан
4. Куро
сіо                                         Г річка
                                                       
   Д протока
6. Підпишіть, які частини річкової долини зображені на малюнку цифрами:



1 -

     
2 -                                                  
3 -
4 -                                                        

7. Оберіть три складові режиму річок:
 1.Межень  2. Повінь  3. Вододіл  4. Дельта  5. Паводок 6. Річище   7.  Басейн
8. Чому мінеральну воду називають «цілющою»?
9. Як ви поясните твердження: "Сонце двигун води в океані"
10. Чи можна побачити сніг і лід в Африці? Якщо ні, то чому? Якщо так, то де і чому?




6А   07.05.20
6Б    06.05.20
6В    08.05.20

1. Опрацювати   § 54
2. Робота в зошиті
Навети приклади пристосувань тварин і рослин до різноманітних умов навколишнього середовища.




6А   14.05.20
6Б    13.05.20
                  6В    14.05.20 - 15.05.20

1. Опрацювати § 55 -57 підручника . 
2. Робота в зошиті: дати відповіді на запитання ст.231 підручника.
Роботи надіслати до 17.05.20




6А   18.05.20
6Б    18.05.20
 6В    21.05.20

1. Опрацювати § 59 підручника . 





6А   21.05.20
6Б    20.05.20
 6В    22.05.20

1. Опрацювати § 60 підручника . 


Роботу надіслати на електронну адресу heliverlidia@gmail.com або мені на вайбер. Файли називати вашим прізвищем та ім'ям.

Немає коментарів:

Дописати коментар